Llagostera. El projecte Emergència! de l’Escola Puig de Cadiretes finalista dels Mobile Learning Awards

El projecte Emergència! de l’Escola Puig de Cadiretes de Llagostera, és un dels 3 finalistes dels Mobile Learning Awards en la modalitat de millors experiències d'aula amb tecnologies digitals. Aquest concurs reconeix anualment els projectes creats per docents i escoles de Catalunya en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals.

El projecte, impulsat per la cap d’estudis del centre, Eulàlia Canet, és una proposta gamificada creada pels alumnes de 2n curs d’Educació Primària destinada als seus pares i familiars com a producte final del projecte interdisciplinari dedicat als serveis públics de Llagostera.

S’ha dut a terme durant el mes de gener d’aquest curs 2019/2020, si bé el projecte engloba tot el primer trimestre i part del segon.El repte plantejat és la creació d’un joc que té com a premissa provocar la necessitat de posar en pràctica els serveis públics treballats durant el projecte interdisciplinari.

Entre els objectius del projecte hi ha dissenyar una activitat gamificada per donar resposta a un repte o problema plantejat, prendre consciència de la funció social i la importància dels serveis municipals, iniciar-se en el coneixement del funcionament de les produccions audiovisuals i incentivar el treball en equip per a la resolució d’un repte plantejat amb creativitat i pensament crític.

1582028805Unknown.jpg