Barcelona. Ada Colau i la corporació municipal visiten la comunitat de les Germanes Clarisses al Monestir de Pedralbes amb motiu de Santa Eulàlia

En el decurs de l’acte, la comunitat, conjuntament amb l’Orfeó Sarrianenc han cantat els Goigs de Santa Eulàlia i el Cant del Virolai i la conservadora en cap i directora del Monestir de Pedralbes, Anna Castellano, ha explicat les principals activitats i actuacions arquitectòniques que s’han fet durant el darrer any. Posteriorment, la comitiva ha visitat l’Hort Petit, per veure el projecte de recuperació de l’hort medieval del Monestir, i ha saludat a la comunitat a l’antic Refetor, on han intervingut breument l’alcaldessa i la Mare Abadessa, Sor Montserrat Casas.

Prèviament a la visita al Monestir de Pedralbes, ha tingut lloc la col·locació del penó de Santa Eulàlia al balcó de l’Ajuntament.