Cassà de la Selva. L’Ajuntament de Cassà de la Selva i Aqualia destinen 2.000 euros al Fons Social de Solidaritat per garantir l’accés a l’aigua potable a tots els ciutadans

Durant el 2019 es van beneficiar d’aquesta ajuda 10 famílies del municipi

L’Ajuntament de Cassà de la Selva i Aqualia, l’empresa que gestiona el Servei Municipal d’Aigües, han signat aquest matí el conveni d’aquest any per la dotació del Fons Social de Solidaritat per garantir l’accés a l’aigua potable per als ciutadans que no es poden fer càrrec del pagament de la factura de l’aigua. Aquesta mesura es pren per donar cobertura econòmica i evitar el tall del subministrament d’aigua potable a les persones que es  troben amb dificultats econòmiques.

La dotació econòmica del Fons Social per al 2020 és de 2.000 euros, que aporta Aqualia a fons perdut, fruit del seu compromís social amb els veïns del municipi. Durant l’any 2019, es van beneficiar de l’ajut 10 famílies de Cassà de la Selva.

L’alcalde, Robert Mundet, ha manifestat que “com administració competent en el subministrament d’aigua del municipi, estem duent a terme accions encaminades a pal·liar les situacions de pobresa energètica, donant compliment al que preveu la normativa vigent”.

De la seva banda, el responsable de la Unitat de Gestió de Barcelona i Girona d’Aqualia, Manel Gómez, ha explicat que “com a empresa gestora del Servei Municipal d’Aigües, no només prestem un servei de qualitat sinó que també ens impliquem i participem en les polítiques socials per garantir la sostenibilitat social”.

1580849763casssa.jpg