Banyoles. Banyoles celebra aquest cap de setmana una nova edició del Firestoc

Banyoles acollirà aquest cap de setmana una nova edició del Firestoc, que omplirà el pavelló de la Draga amb els millors descomptes. Més d’una trentena d’expositors repartits en 44 estands participaran en aquesta 23a edició de la fira que, com a novetat, obrirà el divendres a la tarda.

El Firestoc, que se celebra coincidint amb el període de rebaixes d’hivern, omplirà el pavelló de la Draga amb les millors ofertes en roba, calçat, complements, roba per a la llar, alimentació i esport que portaran tant comerciants de Banyoles i comarca com de la resta de comarques de Girona. Amb l’objectiu de facilitar la compra i la ubicació dels estands, es col·locarà a l’entrada del pavelló un plafó informatiu on els visitants podran trobar un plànol de la fira, així com s’estrenarà una nova senyalització cromàtica que identificarà els estands segons la tipologia de producte. Les botigues d’alimentació es retolaran de color verd; el calçat, en taronja; la moda infantil, en turquesa; o la moda, en blau.

La regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Banyoles, Anna Tarafa, ha destacat que “el Firestoc tornarà a ser un bon aparador per als establiments comercials de la ciutat i un reclam comercial per als visitants que hi podran trobar les millors ofertes en roba, calçat i complements en un sol espai”. Per la seva banda, la presidenta de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, Dolors Busquets, ha valorat positivament el fet que la fira s’obri ja el divendres i ha assegurat que “els visitants trobaran els millors productes amb les millors ofertes perquè hem començat ja les segons rebaixes”.

L’entrada al Firestoc és gratuïta i els visitants podran gaudir també d’aparcament gratuït i servei de bar. A més, per als més petits hi haurà atraccions infantils a l’exterior i dissabte es podran fer també passejades en poni.

Compres amb premi

Com en edicions anteriors, comprar al Firestoc tindrà premi i tots els compradors podran participar en el sorteig de 3 premis de 300, 200 i 100 euros que podran utilitzar en qualsevol botiga de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme. Per participar-hi, només caldrà omplir una butlleta i dipositar-la en una urna que estarà situada a l’estand de l’Ajuntament de Banyoles al Firestoc. El sorteig es farà el mateix diumenge 26 a les 8 del vespre al mateix estand de l’Ajuntament.

El Firestoc obrirà divendres 24 de gener de les 5 de la tarda a 2/4 de 9 del vespre. Dissabte 25 i diumenge 26 l’horari serà de les 10 del matí a 2/4 de 9 del vespre. La fira està organitzada per l’àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Banyoles amb el suport de l’Associació Banyoles Comerç i Turisme, la Diputació de Girona i la Generalitat.

157953105820 AjBNY Firestoc.jpg