Blanes. Blanes recull 550 € en la Gala Solidària ‘Glamour Night’ a benefici dels 700 anys de la Parròquia Santa Maria

L’Escola d’Arts Escèniques ‘Viu Cantant’ de Blanes ha recaptat 550 € a benefici del cicle commemoratiu dels 700 anys de la Parròquia Santa Maria. Ho ha fet a través de la Gala Solidària ‘Glamour Night’ que va tenir lloc la nit d’aquest passat dissabte a la mateixa església.

Durant més de dues hores el temple va esdevenir en una passarel·la i un escenari on desfilaven diverses models amateurs, al ritme de les cançons interpretades en directe per les i els alumnes de l’Escola d’Arts Escèniques. Poc abans que comencés l’esdeveniment l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, va passar a saludar als artistes i les models que estaven acabant de perfilar els darrers retocs, agraint en especial el gest d’haver organitzat la gala a benefici de la Comissió dels 700 Anys.

El concert al compàs del qual es va anar fent la desfilada va incloure un repertori de balades romàntiques –actuals i més pretèrites-, així com algunes peces d’òpera i música clàssica. Especialment impactant va ser precisament l’inici del concert, quan la cantant lírico-pop Carol Luque va irrompre al temple amb la seva poderosa i portentosa veu interpretant el tema olímpic de ‘Barcelona’ acompanyant la veu enregistrada de Freddie Mercury, i suplint en aquest cas a Montserrat Caballé.

Gala Solidària ‘Glamour Night’

La resta d’alumnes de totes les edats –des dels cinc anys que tenia la cantant més jove fins als vuitanta anys de la més veterana- van interpretar des de temes de bandes sonores de pel·lícules factoria Disney, com ara ‘Frozen’ o ‘La Bella i la Bèstia’- fins a temes de tots els temps: ‘Shallow’ i ‘Fly Me To The Moon’, entre d’altres. La direcció i organització de l’esdeveniment, l’ànima de tot plegat, ha estat una vegada més l’artista Cristina del Pozo.

Ella es va encarregar d’anar coordinant les parts musicades, algunes de les quals comptaven amb el complement de tres models que desfilaven fent recorreguts per  l’interior del temple. Les models amateurs lluïen les creacions de la botiga de vestits de núvia i de gala de la botiga ‘New York Atelier’ de Calella, i les seves edats anaven des dels 16 fins als 80 anys.

A banda de l’alumnat i el suport desinteressat de diversos particulars, per a l’organització del concert ha comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Blanes, així com de diversos establiments: Muralla Óptica, Els Sabons de l’Eva, La Tapeta i NY Atelier. La duració de la ‘Glamour Night 2020’ del proper dissabte serà d’una hora i mitja, aproximadament.

1579098037L'alcalde i el rector amb els i les artistes.JPG
1579098037Carol Luque interpreta 'Barcelona'.JPG