Altafulla. El coalcalde d'Altafulla reclama una "solució immediata" que passi per la reobertura de la rotonda d'enllaç a l'AP-7 de Torredembarra

Després de produir-se un nou accident de trànsit aquest passat diumenge a la tarda a la carretera N-340 al seu pas per Altafulla, el coalcalde de l’Ajuntament d’Altafulla, Jordi Molinera, ha demanat una nova trobada amb la Subdelegació del govern a Tarragona amb l’objectiu de “trobar una solució immediata a una carretera d’interconnexió entre municipis d’ús molt quotidià, que s’ha convertit en un punt negre des de la reformulació de la rotonda d’enllaç amb l’AP-7 a Torredembarra”. El batlle insisteix en la reobertura de la rotonda com a mesura immediata.

Pel coalcalde d’Altafulla, Jordi Molinera, aquest nou accident corrobora la manca de seguretat que venen reclamant durant els darrers mesos, de manera conjunta amb la resta d’alcaldes i alcaldesses del Baix Gaià, i dels veïns del territori, especialment els de la urbanització de Brises del Mar. Molinera ha asseverat a “no esperar que hi hagi més accidents, ni esperar a la data de l’1 d’agost de 2021”, quan està previst que s’alliberi l’autopista AP-7 en aquest tram.

L’accident d’aquest passat diumenge va causar un ferit greu i altres dos de menys gravetat en un xoc frontal entre dos vehicles que es va produir pels volts de tres quarts de quatre de la tarda al punt quilomètric 1.175,5 del vial, al seu pas per Altafulla. La persona en estat més greu va ser evacuada a l'Hospital Joan XXIII de Tarragona, mentre que les altres dues, a l'Hospital de Santa Tecla.

1579006828Jordi Molinera Poblet.JPG