Blanes. El Teatre de Blanes dóna la benvinguda al 2020 amb el XIIè Concert d’Any Nou de la VBella Banda

Aquest serà ja el 12è any consecutiu en què la VBella Banda –formada principalment per músics blanencs- serà l’encarregada d’acomiadar i donar la benvinguda al traspàs d’un nou any al Teatre de Blanes. Es tracta, doncs, del XIIè Concert d’Any Nou, que tindrà lloc el proper diumenge 12 de gener a les 7 de la tarda al teatre.

Les entrades per assistir-hi, al preu popular de 5€, es poden adquirir telemàticament a través del web del Teatre de la Costa Brava Sud: https://www.teatredelacostabravasud.cat/ca/programacio/c/128-xii-concert-dany-nou.html. També es pot fer presencialment a la taquilla del Teatre de Blanes el mateix dia del concert, diumenge vinent, de 5 a 7 de la tarda.

Swing, Jazz i Música Soul per donar la benvinguda al nou any

El XII Concert d’Any Nou d’aquest 2020 vol retornar als principis més orquestrats amb què es movia els primers anys la formació musical. Per això, hi haurà una presència de músics, on hi ha hagut diversos canvis, completada per la veu de tres cantants. Dues d’elles ja van intervenir en l’esdeveniment de l’any passat; Mila Kuzmenko i Ana Hinojosa, i com a nova incorporació es compta amb la veu del cantant Gonzalo Lobato.

Hi haurà dues parts, que sumen aproximadament entre una hora i tres quarts i dues hores de concert, amb una mitja part de 10 minuts. Pel que fa al repertori, estarà caracteritzat pel particular segell musical amb què es coneix la VBella Banda: temes de swing, jazz i música soul, així com pop rock dels anys 70 i 80 que aniran ajudant a vestir una vetllada molt especial.

A la primera part destaquen temes tant coneguts com Begin The Beguine, Crazy Little Thing Called Love, Georgia On My Mind o The Best. Es tancarà amb dues intervencions amb segell Glenn Miller: Chattanooga Choo Choo i un medley de temes del genial compositor nord-americà. Després d’un breu descans, a la segona part s’encetarà amb un clàssic nadalenc, Let it Snow, i a partir d’aquí seguiran cançons i popurris molt característics: Hallelujah I Love Her So, I Will Survive, Joe Cocker Medley, Something Stupid, Moonlight Shadow, Rock & Roll Medley i When The Saints Go Marching In.

1578646946Concert Any Nou 2018 - 1.jpg
1578646946Concert Any Nou 2018 amb cantant - 16.jpg