Calonge. L'Espai Jove de Calonge acull una exposició de joves artistes locals

Demà divendres obrirà a l’Espai Jove de Calonge (C/ Cervantes, 2) una exposició d’art juvenil, fotografia i dibuix de joves artistes locals i de la zona. L’exposició obrirà les portes demà divendres de 16 h a 20 h i es podrà visitar en el mateix horari dissabte i diumenge. L’exposició està impulsada per l’artista multidisciplinar Georgiana Afetelor i s’emmarca dins del treball de recerca del batxillerat artístic que aquesta jove calongina estudia a l’Institut de la Bisbal d’Empordà.

L’exposició d’art juvenil recull una mostra de fotografies i dibuixos realitzats per Georgiana Afetelor, Fran Gutiérrez, Lucas Henrique i Laura Oliver. L’objectiu de l’exposició es promoure les creacions artístiques dels joves locals i oferir-los així un espai on difondre i donar a conèixer les seves creacions.

1578570028PHOTO-2020-01-07-01-41-31.jpg