Riudellots de la Selva. L’Ajuntament de Riudellots de la Selva aprova una moció de rebuig a la resolució de la Junta Electoral Central

Equip de govern (Junts per Riudellots) i oposició (ERC) donen suport al president de la Generalitat Quim Torra i a l’eurodiputat Oriol Junqueras

Amb motiu de la resolució de la Junta Electoral Central que expressa la voluntat d’inhabilitar el president de la Generalitat, Quim Torra, i l’eurodiputat Oriol Junqueras, l’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha celebrat aquest matí un ple extraordinari on s’ha aprovat la moció consensuada entre l’Associació de Municipis per la Independència (AMI) i l’Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM).

Amb aquesta moció, l’Ajuntament de Riudellots de la Selva es posiciona fermament en la defensa de les institucions catalanes. En aquest sentit el text de la moció recorda que “els ajuntaments catalans i els seus electes també patim aquesta persecució i hem estat al costat de les nostres institucions en la denúncia de la persecució judicial i per trobar una solució política al procés”. A banda de rebutjar les resolucions de la JEC que afecten el president Torra i l’eurodiputat Junqueras, en la part dels acords, la moció demana “que es doni suport a les propostes de resolució aprovades pel Parlament el proppassat dia 4 de gener, així com les actuacions que des del Govern de la Generalitat i des del Parlament es prenguin per defensar tant els drets del President com dels eurodiputats que són a la presó o a l’exili”.
El Ple ha tingut lloc aquest matí a les 8h i la moció s’ha aprovat per unanimitat.