Platja d'Aro. Resultat Gran Sorteig de Nadal 2019-2020

Avui diumenge 5 de gener a les dotze del migdia ha tingut lloc la tria de les 18 butlletes afortunades amb algun dels premis previstos en la tercera edició del Gran Sorteig de Nadal de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (pdf), la proposta de dinamització comercial del municipi en motiu de les festivitats nadalenques. L’acte final s’ha realitzat a la Sala d’Actes de l’Ajuntament, a càrrec del regidor de Promoció Econòmica, Joan Barceló; i l’alcalde, Maurici Jiménez; en un acte obert al públic i davant de notària, per certificar la validesa de la tria entre les més de 33.000 butlletes participants, totes dipositades en un bombo de grans dimensions, provinents d’un centenar de comerços i serveis locals adherits a la campanya.

L’afortunada amb el Primer Premi, consistent en un cotxe model Kia Stonic i també en milers d’euros en regals (aportats pels comerços i serveis que hi participen) ha estat Jessica Jiménez Martín de Begur, amb la butlleta número 32.454 lliurada al restaurant-pizzeria La Riera. El Segon Premi, format per una bicicleta elèctrica tot terreny i un conjunt de regals ha estat per a Susanna Carreras Miralles de Vilassar de Mar, amb la butlleta 2.979 lliurada a la botiga Marco Polo.

Com a novetat d’enguany s’amplia el nombre d’afortunats amb el Tercer Premi, d’un a setze per incrementar així les opcions i l’atractiu del concurs. Els guardonats amb un lot de productes són: Nerea Villà Verdugo de Sant Antoni de Calonge (núm. 25.905 · PP’s Park), Noemí Segura Martínez de Sant Feliu de Guíxols (núm. 189 · Essencials), Imma Pou de Castell d’Aro (núm. 10.120 · Fils i Colors), Angustias Duran Huertas de Banyoles (núm. 32.173 · Angelo Lucchini), Larivel Castaño de L’Escala (núm. 10.723 · Top Gift), Maria Mendiola Martínez de Platja d’Aro (núm. 11.129 · Carnisseria Arnall), David Martín de Girona (núm. 26.994 · Mar Franc), Esther Lozano Sánchez (núm. 11.204 · Coco Woman), Lluís Adroher Pagès de Llagostera (núm. 5.808 · Intersport), Mercè Reig Noguer de Cassà de la Selva (núm. 8.714 · Regal’Aro), Pablo Rodríguez de Palamós (núm. 37.241 · Carnisseria Méndez), Isabel Fernández de Sant Feliu de Guíxols (núm. 6.480 · Obsessione), Lemy De Goede de Sant Antoni de Calonge (núm. 1.862 · Martí Coll), Roser Roura Igartua de Barcelona (núm. 0824 · Mama Oso), Juani Pascual García de Palafrugell (núm. 19.059 · La Tagliatella) i Mònica Ramos (núm. 35.850 · La Casa de las Carcasas).

Des del 30 de novembre de 2019, tot coincidint amb l’Encesa de Llums de Nadal al municipi, i fins ahir 4 de gener al migdia, tothom que comprava per un valor mínim de 20 euros en algun del centenar de comerços i serveis del municipi adherits a la campanya podia desar una butlleta de participació amb les seves dades personals a les urnes distribuïdes en els mateixos establiments i, per tant, optar a algun dels tres premis del sorteig realitzat avui. Simultàniament, el vehicle s’ha exhibit a la Plaça de l’Ajuntament. Una iniciativa de promoció turística i comercial promoguda per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb el suport de les diverses associacions empresarials del municipi i la col·laboració d’Empor Speed.