Llagostera. Els Reis de Llagostera renoven la decoració de les carrosses

Llagostera donarà la benvinguda el proper 5 de gener als Tres Reis de l’Orient amb unes carrosses renovades pel que fa a la decoració i a l’ambientació. En aquest sentit s’han substituït diversos elements decoratius amb la voluntat de millorar-ne l’aspecte visual, tal i com ha explicat el regidor de festes, Eduard Díaz.

La cavalcada iniciarà el seu recorregut a les set del vespre, amb el llançament d’un petard, des de l’Avinguda de l’Esport i transcorrerà pel Passeig Romeu, el Carrer Pau Casals, el Passeig Pompeu Fabra i seguirà pels carrers Fivaller i Jaume I fins a la Plaça Catalunya, on tindrà lloc la recepció Reial.

Un centenar de persones formaran part de la comitiva que acompanyarà els Reis d’Orient durant la cavalcada a Llagostera juntament amb els follets de les Gavarres, un grup de malabars de foc, la Unió Botiguers i els membres i voluntariat de la Comissió de Reis.

Si algun infant no pot assistir a la recepció per malaltia, els familiars poden sol·licitar la visita domiciliària dels Reis trucant a la Policia Local (972 80 55 80).

Els Reis tenen previst llançar 400 kg de caramels sense gluten i com a novetat, durant la recepció a la Plaça Catalunya repartiran peluixos i contes, en substitució de les joguines que es venien regalant durant els darrers anys.

La cavalcada de Reis està organitzada per l’Ajuntament de Llagostera i la Comissió de Reis.