Calonge. Sant Antoni estrena, Aires de Nadal,

Aquest cap de setmana Sant Antoni acollirà una activitat nova, Aires de Nadal, que durant dos dies presenta una proposta d’activitats lúdiques per a totes les edats. Aires de Nadal tindrà la plaça de la Llibertat de Sant Antoni com espai central, on durant tot dissabte 14 i diumenge 15 de desembre fins a migdia hi haurà jocs tradicionals per a totes les edats, un trenet nadalenc i un inflable.

La tarda de dissabte Aires de Nadal també programa una cercavila i un espectacle de foc, així com un concert de nadales a càrrec de la coral HarmoniaAntoniense i una xocolatada popular. La tarda de dissabte es tancarà amb una botifarrada i un concert solidari a càrrec de Trinomi de Barres en benefici de l’Oncolliga Girona. Diumenge al matí Aires de Nadal acollirà una cercavila de la Colla Gegantera de Calonge, un taller de bastons per cagar el tió i un Cagatió gegant.

El punt i final a Aires de Nadal el posarà la representació de l’obra “No et vesteixis per sopar, de Marc Camoletti a càrrec del grup de teatre Paranys, en el marc de la segona edició del Concurs de Teatre Amateur Arturo Mundet que organitza la Germandat Aturo Mundet de Sant Antoni.

Aires de Nadal està organitzat conjuntament per la Unitat de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i l’Associació de Comerciants de Sant Antoni.

1576248414AIRES DE NADAL_A5.jpg