Altafulla. Es busquen monitores i monitors per al Parc de Nadal d'Altafulla que tindrà lloc els dies 2, 3 i 4 de gener al Pavelló Poliesportiu

La regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Àlex Cañas, ha convocat una oferta de feina per a la contractació de monitors i monitores de lleure per al Parc de Nadal que tindrà lloc al Pavelló Poliesportiu els dies 2, 3 i 4 de gener de 2020.

Els currículums es poden fer arribar al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , o bé presencialment, a la seu del Punt d’Informació Juvenil d’Altafulla, a la Pallissa de l'Era de l'Esteve, al carrer de les Bruixes s/n. La data límit de presentació de sol·licituds finalitzarà el dijous 19 de desembre inclòs.

Cal que les persones candidates disposin de la titulació oficial de monitor/a de lleure i que demostrin experiència de treball prèvia amb infants. L’oferta també demana predisposició al treball actiu amb infants i joves en qualsevol dels àmbits d’actuació del Parc de Nadal com ara en esports, tallers, inflables, entre d’altres.

Un cop s’hagin valorat tots els currículums per part de l’organització del Parc de Nadal, es comunicarà qui ha estat admès, i també se’ls informarà de les seves tasques al Parc de Nadal d’Altafulla. El treball al Parc de Nadal d’enguany s’estableix del 2 al 4 de gener de 2020, en l’horari de les 16:00 a les 20:00 hores.

1575978396ParcNadalRobertVera.jpg
Fitxer adjunt: 1575978396NdP_Monitors_Parc_Nadal_10122019.pdf