Girona. Declaració municipal com a mostra de rebuig a l’acte d’agressió perpetrat contra el despatx del regidor Carlos Palomares

a matinada d’aquest 12 de setembre, el despatx professional del regidor de l’Ajuntament Carlos Palomares ha estat objecte d’un atac que n’ha inutilitzat la façana amb pintura. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i els portaveus dels grups municipals de CiU, PSC, PP i ICV-EUiA a l’Ajuntament volem expressar, en primer lloc, el nostre suport i la nostra solidaritat amb el regidor del Grup Municipal del PPC i les persones que treballen al seu despatx professional, que han vist agredida d’aquesta forma la seva llibertat.

En segon lloc, expressem el nostre absolut rebuig a un acte de violència i atac a la democràcia que pretén intimidar personalment un regidor d’aquesta Corporació per la seva opció política, absolutament legítima, democràtica, i avalada pels vots dels gironins. Finalment, confiem que accions d’aquesta naturalesa totalitària no quedin impunes i no arrelin a la nostra ciutat on la immensa majoria de la població i representants polítics s’expressen en termes nítidament democràtics des del més absolut respecte per a les opcions de cadascú.