Solsona. Convocat el Concurs d'aparadors per Nadal de Solsona

L’impacte visual, l’originalitat i la creativitat i la coherència del que es mostra al carrer amb la botiga poden fer guanyar als establiments solsonins un dels tres premis amb què l’Ajuntament incentiva l’ambientació nadalenca al carrer i les botigues. A través de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona (Adlsolcar) es convoca el dotzè Concurs d’aparadors per Nadal.

Enguany hi haurà un primer premi de 300 euros, un segon de 200 i un tercer, de 150. Els criteris de valoració seran els mateixos de l’any passat: l’impacte visual i la capacitat d’atracció i seducció del vianant, inclosos els estímuls visuals que criden l’atenció; l’originalitat a l’hora d’utilitzar elements que destaquin sobre la resta d’aparadors, així com la relació i harmonia entre la imatge de l’establiment, els seus productes i l’aspecte de l’aparador. El jurat l’integraran representants de la UBIC, La Menestrala, Empresaris per al Solsonès, La Inquieta, el cicle formatiu de Comerç de l’Escola Arrels II i l’Adlsolcar, que passaran a analitzar els aparadors entre els dies 11 i 31 de desembre.

Per participar-hi cal omplir el formulari en línia al qual s’accedeix des del  subapartat  “Desenvolupament Local”, dins la pestanya “Àrees” d'aquest web, des d’on també es poden descarregar les bases completes de la convocatòria. En un lloc visible de l’aparador els establiments concursants hauran de mostrar un distintiu que se’ls facilitarà des de l’Agència.

Enguany es faran muntatges de vídeo amb imatges de tots els aparadors concursants per fer-ne difusió a les xarxes socials. L’any passat van prendre-hi part prop d’una trentena d’establiments, d’entre els quals van guanyar Mans i Mànigues, Òptica Roure i La Celes.