Altafulla. El govern de l'Ajuntament d'Altafulla trasllada a l'oposició l'esborrany de Pressupost per al 2020 amb setze dies d'antelació abans que es convoqui la Comissió d'Hisenda

L’equip de govern de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçalen els coalcaldes Jordi Molinera i Alba Muntadas, va traslladar, aquest passat dilluns 18 de novembre, als grups polítics de l’oposició (Alternativa Altafulla i Junts per Altafulla) l’esborrany de Pressupost per al 2020. Ho fa setze dies abans que es convoqui la Comissió extraordinària d’Hisenda, i amb un termini de deu dies naturals perquè els regidors i les regidores presentin les seves propostes. La data límit és el 27 de novembre.

D’aquesta manera, l’equip de govern de l’Ajuntament d’Altafulla dona compliment a la promesa de fer arribar als grups representants al Ple altafullenc els comptes públics amb “suficient antelació” perquè puguin proposar modificacions en el Pressupost Municipal.

El calendari marca que el pròxim 27 de novembre és la data límit per presentar esmenes; el 3 de desembre, està previst convocar la Comissió extraordinària d’Hisenda, i el Ple extraordinari per la seva aprovació es realitzaria el pròxim 9 de desembre. D’altra banda, també està previst que abans del Ple per aprovar el Pressupost, es faci una presentació i audiència públiques el pròxim 7 de desembre.

Els comptes públics s’eleven als 8.047.445,45 euros, una xifra que s’incrementa principalment arran de l’entrada en vigor del nou conveni de la recollida de la brossa mancomunat amb el Consell Comarcal del Tarragonès, i que parteix d’un augment d’uns 299.000 euros respecte l’anterior.

1574268937SalaPlensMocioSentencia.jpg