Móra d'Ebre. Concert de la Coral i l'Orquestra URV per a commemorar el 10è aniversari del Campus Extens de Móra d'Ebre

El Teatre Municipal la Llanterna ha acollit avui l'acte de celebració del 10è aniversari de la seu del Campus Extens de la Universitat Rovira i Virgili (URV) a Móra d'Ebre amb el concert de la Coral i l'Orquestra de la URV, dirigides per Montserrat Ríos i Miquel Massana, respectivament. La celebració ha sigut presidida per la regidora de Cultura de l'Ajuntament, Montserrat Pineda, i per la rectora de la URV, María José Figueras.

L'acte ha constituït un veritable esdeveniment cultural, ja que en poques ocasions es pot presenciar un concert conjunt de l'orquestra i la coral de la universitat tarragonina, amb noranta músics i cantaires dalt de l'escenari. A més, avui s'ha comptat també amb la col·laboració dels membres del Cor Tyrichae de Tortosa.

El repertori que s'ha pogut escoltar a La Llanterna ha estat integrat per sis temes de compositors catalans que han entusiasmat el públic que ha emplenat el teatre municipal de Móra d'Ebre.

1574022379DSC_1477.JPG