Cassà de la Selva. Cassà de la Selva. Nota de premsa de servei directe de bus a l'Hospital de Sta. Caterina.

Aquest dilluns els alcaldes de Cassà de la Selva, Llagostera, Llambilles, Quart i l’alcaldessa de Santa Cristina d’Aro s’han reunit  per arribar a un acord i millorar el servei d’autobús entre aquestes poblacions i l’Hospital Santa Caterina.

Els 6 ajuntaments han acordat demanar formalment al Consorci del Transport públic de l’Àrea de Girona, Autoritat Territorial de Mobilitat (ATM) la modificació d’alguns traçats de les actuals línies de transport regular per tal que facin parada a l’Hospital Santa Caterina, ubicat al Parc Hospitalari Martí i Julià de Salt.

Per arribar a l'Hospital Santa Caterina, l'únic enllaç és des de la plaça Marques de Camps de Girona. Això obliga als usuaris a realitzar un transbord d'una estació a l'altra, amb els inconvenients i pèrdua de temps que comporta.

1573067374Cassa_de_la_selva_bus_a_sta_caterina.jpg