Solsona. Es convoca un concurs per escollir el disseny de la portada de la 'Guia de serveis de Solsona i comarca'

El Consell Comarcal, l’Ajuntament de Solsona i l’Associació de Festes del Carnaval convoquen un concurs per escollir el disseny de la portada de la Guia de serveis de Solsona i comarca 2020. Aquests dies han començat a treballar en la propera edició de la publicació que editen conjuntament i que es distribueix de forma gratuïta a tot el Solsonès.

Igual que l’any passat, el concurs és obert a tothom i el treball guanyador serà premiat amb 100 euros i un abonament per a tots els actes de pagament de la propera edició del Carnaval. Es pot emprar qualsevol tècnica, el format ha de ser apaïsat amb unes mides de 22,5 centímetres d’ample per 16 d’alt i hi ha d’aparèixer la inscripció “Guia de serveis de Solsona i comarca 2020”.

Hi ha temps per presentar propostes fins al 9 de desembre a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament. Per a més informació es pot contactar amb el Consell Comarcal, al telèfon 973482003, o bé per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Aquesta guia, de la qual s’editen 5.000 exemplars, conté informació de contacte d’unes 450 empreses i serveis del Solsonès. Aquests dies s’està duent a terme una ronda de trucades per actualitzar-ne les dades. Tot i això, els editors aprofiten per recordar a les possibles noves activitats econòmiques que tenen temps de facilitar les dades per incorporar-s’hi fins a mitjan mes de desembre. La informació també es publica digitalment en l’aplicació gratuïta de la guia. Qui hi estigui interessat ha de contactar amb l’organització al telèfon 973482003 o bé al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

1573059768GuiaServeis19.jpg