Solsona. El carrer de les Llices es convertirà aquest mes en zona verda d'estacionament limitat

Aquest mes el carrer de les Llices de Solsona s’afegirà a les zones verdes d’estacionament limitat del nucli antic. L’objectiu d’aquesta mesura és fomentar la rotació de vehicles a tocar del principal eix comercial del centre històric per dinamitzar el comerç i, al mateix temps, afavorir el veïnat amb l’ús exclusiu de les places d’aparcament en la franja nocturna, de nou del vespre a vuit del matí.

La setmana vinent la brigada municipal durà a terme la senyalització de la nova zona verda, que mantindrà les tretze places d’estacionament actuals, i el dia 18 d’aquest mes la nova regulació entrarà en vigor. Els dies previs, la Policia Local informarà del canvi mitjançant avisos als vehicles estacionats. Mentrestant, s’aconsella el veïnat que sol·liciti a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament l’adhesiu acreditatiu de resident que, col·locat al parabrisa, permetrà aparcar al carrer durant la nit.

De vuit del matí a nou del vespre les places d’aparcament podran ser utilitzades per tothom amb una durada màxima d’una hora quan coincideixi amb l’horari comercial, de dilluns a dissabte de nou a una i de cinc a vuit. Caldrà indicar l’hora d’arribada mitjançant una tarja cronòmetre o bé una nota manual.

D’aquesta manera, el carrer de Llices s’afegeix als altres espais d’estacionament limitat dins el nucli antic des que es va implantar aquest sistema la tardor del 2017 per afavorir la rotació de vehicles en l’horari comercial i reservar places d’aparcament als residents durant la nit. La plaça de Sant Joan i el carrer i la plaça de Sant Salvador, Santa Llúcia i les places de Sant Isidre, Ribera i Sant Pere són els altres indrets on ja funciona.

1573059760Llices1.jpg
1573059761Llices5.jpg