Solsona. Tall de trànsit en vial del Vinyet per obres

Aquest dijous, dia 7, a partir de primera hora del matí es tallarà el trànsit al camí de Cal Xacó a l’estació depuradora de Solsona fins al dilluns vinent al matí. El motiu són les obres de reparació del vial que la brigada municipal executarà a l’altura de Ca la Villarona després que les últimes pluges hagin malmès considerablement el ferm.

S’aprofitarà aquesta intervenció per habilitar una arqueta de recollida de l’aigua pluvial i un tub de conducció fins a la cuneta per tal que el camí no es torni a deteriorar per l’efecte de la pluja. Mentre durin aquests treballs, els veïns de Cal Xacó podran accedir igualment a casa des de la  carretera C-451, però la resta de masies del camí hauran de fer-ho per la banda de l’estació depuradora.