Móra d'Ebre. El morenc Ángel Sáez, campió estatal per equips de pesca esportiva d'aigua dolça en la modalitat de flotador

El pescador esportiu morenc Ángel Sáez s’ha proclamat campió d’Espanya per equips i 4t classificat individual en la modalitat d’aigua dolça flotador en el  Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques celebrat el passat cap de setmana a la població valenciana de Riola. Sáez va aconseguir sumar 18 punts en les 3 mànegues de què va constar la competició. Aquests resultats asseguren la participació del morenc el pròxim any al Campionat Mundial, que es celebrarà a Itàlia, i al Campionat d'Europa, que tindrà lloc a Portugal. Sáez continua aconseguint bons resultats esportius, ja que anteriorment es va proclamar campió d’Espanya individual (2015) i campió estatal per equips (2019).