Blanes. L’accés a l’entrada del Cementiri Municipal de Blanes, alterat a causa de les obres del Pla Parcial Costa Brava

Aquests dies que volten les acaballes del mes d’octubre i principis de novembre, els cementiris solen registrar una activitat inusual de familiars i amics que hi van per recordar i preservar la memòria dels seus éssers estimats que els van deixar. La proximitat de la celebració de Tots Sants l’1 de novembre, i del Dia dels Difunts l’endemà dia 2 provoca que aquests recintes estiguin especialment concorreguts.

Justament per aquest motiu, des de l’Ajuntament de Blanes s’ha volgut informar explícitament respecte una circumstància que afecta l’accés al Cementiri Municipal, situat a l’extrem del barri de Mas Enlaire, a tocar del barri d’El Control-Horta de la Perla. Les obres d’urbanització del Pla Parcial Costa Brava que han arribat recentment a aquesta zona blanenca, han alterat circumstancialment l’accés principal al cementiri, que ja no es pot fer pel Carrer Santa Cecília.

L’entrada principal habitual està inutilitzada perquè el pas està completament barrat, i cal fer-ho per una altra alternativa situada al lateral que dóna al Carrer Santa Maria i a la Carretera d’Accés a la Costa Brava. Des del consistori s’ha demanat explícitament la col·laboració ciutadana, sobretot tenint en compte la naturalesa de la celebració de què es tracta, quan s’han d’honrar els difunts.

A banda d’aquest avís informatiu, també està previst que hi hagi un major suport dels efectius de la Policia Local de Blanes, per regular les possibles aglomeracions de vehicles que puguin haver en un espai més reduït del què és habitual per estacionar-hi. El Cementiri Municipal de Blanes funciona habitualment de manera ininterrompuda des de les 9 del matí fins les 6 de la tarda durant aquesta època de l’any.

1572517859Obres Pla Parcial Costa Brava 1.jpg
1572517859Entrada Alternativa Cementiri 8.jpg