Blanes. Concentració silenciosa i banderes a mig pal a Blanes en senyal de dol per les víctimes dels aiguats

Les banderes oficials als edificis institucionals onejaran avui a mig pal, i al matí s’ha mantingut un minut de silenci encapçalat per l’alcalde, Àngel Canosa

L’Ajuntament de Blanes s’ha sumat avui dijous, 24 d’octubre, a les mostres de dol que s’estan succeint arreu de Catalunya davant les fatals conseqüències que han provocat els temporals d’aquests darreres dies. El President de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, va decretar per avui dijous 24 d’octubre un dia de dol a tot el país.

Per aquest motiu, avui dijous l’Ajuntament de Blanes té les banderes oficials dels edificis municipals onejant a mig pal. Més concretament, el senyal de dol és visible tant al balcó principal de l’edifici principal del consistori, com davant la prefectura de la Policia Local de Blanes. D’altra banda, el consistori també ha convocat un minut de silenci en senyal de respecte a les víctimes dels aiguats.

La concentració ha tingut lloc avui a les 11 del matí, i l’han encapçalat l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, acompanyat de regidors i regidores del consistori, així com de treballadors i treballadores del consistori, que s’han volgut afegir al senyal de dol. D’altra banda, tampoc estava previst celebrar cap acte institucional que, del contrari, s’hagués suspès igualment en senyal de dol.