Calonge. L'espectacle Jazzcàntic, música antiga en clau de jazz, arriba als Festivals de Calonge

Els Festivals de Calonge - Espectacles tot l'any reprenen la seva activitat amb la proposta Jazzcàntic, que de la ma del pianista Manel Camp i la cantant Gemma Abrié ens apropa a la música antiga interpretada en clau de jazz. L'espectacle tindrà lloc el proper divendres, 18 d'octubre a les 21 h a la Sala Major del Castell de Calonge. L'accés al concert serà gratuït per als socis i tindrà un cost de 10€ per a les persones que no siguin sòcies dels Festivals de Música de Calonge. Les entrades es poden comprar el mateix dia del concert a partir de les 20 h. a la Plaça Major.

L'espectacle Jazzcàntic portarà a Calonge al pianista Manel Camp i la cantant Gemma Abrié, que s’han retrobat per presentar un concert basat en interpretacions, en clau de jazz, de les peces més emblemàtiques dels autors més representatius de la música antiga, després de l’enriquidora experiència formant part del projecte Zafiro Torna, de l’Ensemble Meridien.

Així Monteverdi, Merula, Purcell, Lully, Falconieri, Bach i d’altres sonen absolutament actuals, i les seves obres, convertides en balades de jazz o en estàndards moderns, esdevenen més properes que mai, gràcies a una interpretació càlida, subtil, apassionada i emotiva, que sembla que les composicions compostes fa uns quants segles hagin estat creades ara mateix, i per a ser tocades i cantades d’una manera molt personal, la que ens presenten aquests dos artistes.

1570805891gemma.jpg