Solsona. 40a Pujada ciclista al pi de la Torregassa

Aquest diumenge, dia 13, al matí els solsonins i solsonines són reptats a agafar la bicicleta i enfilar la carretera de Sant Climenç amunt. La Penya Ciclista L’Esforç i la regidoria d’Esports organitzen la quarantena Pujada ciclista al pi de la Torregassa, ajornada per Festa Major a causa de la pluja. Per commemorar l’aniversari de la prova esportiva més clàssica i popular de la festa grossa solsonina, s’obsequiarà els 150 primers participants amb una samarreta.

La concentració serà a dos quarts de deu del matí a la plaça del Camp i el tret de sortida es donarà al carrer del Parc a les deu. És una sortida accessible de 5,3 quilòmetres tant de pujada com de baixada a la qual solen participar persones de totes les edats, des d’infants de 5 anys fins a avis de més de 70.

A l’arribada a l’esplanada on hi havia hagut l’emblemàtic pi de la Torregassa i que un llamp va matar fa més de 35 anys, situat en terme d’Olius, es convidarà tothom a un esmorzar. L’organització lliurarà un diploma a tots els ciclistes a la tornada a la plaça del Camp.

1570437545Pujada Torregassa (2).jpg
1570437545Pujada Torregassa (4).jpg