Platja d'Aro. Premis per a la continuació dels estudis 2019

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro convoca uns nous guardons, dotats amb 300 euros per persona, amb la voluntat d’incentivar, fomentar i promoure entre les i els joves del municipi la continuació dels estudis reglats un cop finalitzat l’Ensenyament Secundari Obligatori (ESO). En aquesta primera edició hi poden optar totes els estudiants empadronats al municipi amb una antiguitat mínima de 3 anys, continuada i vigent a 1 de setembre de 2019, que finalitzin i obtinguin el títol d’ESO o de Batxillerat el present curs 2018-2019 en qualsevol centre d’ensenyament públic.

Alhora, cal que acreditin matrícula per al curs 2019-2020 de continuació d’estudis reglats o de Cicle de Grau Mitjà els primers; o universitaris o de Cicle de Grau Superior els segons. Les peticions s’han de formalitzar de l’1 al 31 d’octubre de 2019.

Alhora, abans de l'estiu hi va haver una convocatòria extraordinària dels guardons -també de 300 euros-per a l’alumnat empadronat al municipi de les promocions de Batxillerat dels cursos 2016-2017 i 2017-2018 de l’Institut Ridaura de Castell d’Aro que acreditessin l’obtenció del títol i alhora matrícula a estudis reglats, universitaris i/o de Cicle de Grau Superior del curs acadèmic immediatament posterior (es cobreienn així els dos anys que no es van lliurar els anomenats Premis Batxiller als alumnes del centre).