Begur. 156 vespes i lambrettes participen en el IV Aplec Scooterista de Begur

Un total de 156 vespes i lambrettes han participat aquest cap de setmana en el IV Aplec Scooterista de Begur, que organitza l’Scooter Club Begur. Els scooters provenen de les comarques gironines i barcelonines, però també n’hi ha de la Catalunya Nord. En aquesta edició, el club Els Perduts de Palafrugell s’ha emportat el trofeu Domus, per ser el que aportava més participants. Per la seva banda, Raül Funes s’ha emportat el premi de l’Ajuntament per ser el que venia de més lluny, de l’Alforja (Tarragona), a uns 250 quilòmetres de Begur. I el premi Aiguaclara, a  la moto “més xula”, que es decideix per votació popular, ha estat per una vespa amb sidecar de color blau de l’Àngels i en Jordi, que resideixen a Calonge i formen part de l’Associació de Motos Històriques de Girona.

L’entrega dels premis es va fer ahir dissabte al migdia a la plaça Lluís Esteva i Cruañas, punt de concentració dels scooters. Seguidament, tots els motoristes van fer una cercavila per la comarca de més de 60 quilòmetres, acabant a la platja de Sa Riera, on va tenir lloc el dinar popular. A la nit, la festa de l’aplec va continuar amb un concert del grup The Twisted Wheels a la plaça Lluís Esteva i l’actuació del discjòquei Roger Daily al bar La Lluna.

L’Aplec Scooterista va començar divendres amb una benvinguda als participants al bar Sa Barra, al centre de Begur, i festa a la nit al bar C-roack, que va comptar amb l’actuació del discjòquei Laurent Vidal. La trobada s’ha acabat avui amb la concentració de tots els scooters a la plaça Forgas per fer una ruta en direcció a Esclanyà i Palafrugell. Al municipi veí, mitja hora més tard, s’ha fet el vermut d’acomiadament, amenitzat pel discjòquei Albert Golobart de Sabadell.

L’any passat, l’Aplec de Begur va aplegar unes 120 scooters, quan a l’anterior van ser-ne 62. El gran increment de motos va venir causat per la internacionalització de la trobada. En la primera edició, van participar-ne 58.

1569853863scooter04.jpg
1569853863scooter00.jpg