Llagostera. L’Escola Lacustària trasllada a l'Ajuntament les seves preocupacions medioambientals

Coincidint amb el dia de la Vaga Mundial pel Clima, els alumnes de sisè de l’Escola Lacustària, s’han reunit aquest matí amb el regidor de Medi Ambient de l’Ajuntament de Llagostera, David Parron i del regidor de Promoció Econòmica Eduard Diaz.

La trobada ha tingut lloc a la Sala de Plens de l’Ajuntament on els alumnes, en representació del tot el centre educatiu, han mostrat la seva preocupació pel deteriorament del planeta i els efectes del canvi climàtic.

En aquest sentit han realitzat diverses propostes adreçades als responsables polítics de l’Ajuntament com ara la millora del reciclatge i el sistema de bonificacions que s’aplica actualment al rebut d’escombraries, així com ajudar als comerços a eliminar les bosses de plàstic.

El regidor de Medi Ambient, David Parron, ha recollit les propostes i ha explicat les actuacions que s’estan duent a terme des de l’Ajuntament per a la reducció de les emissions de gasos d’efecte hivernacle i la reducció dels residus.

Durant aproximadament una hora s’ha obert un torn de preguntes i reflexions per millorar els aspectes mediomabientals a Llagostera.

156968293427092019-_DSC7535.jpg