Begur. Reunió informativa a Esclanyà per parlar de l'arribada de la fibra òptica al Nucli i polígon industrial

El govern tripartit de Begur ha convocat per dijous a Esclanyà una reunió informativa per explicar als veïns del desplegament del servei de fibra òptica al nucli urbà, zones adjacents i polígon industrial, que es farà a través de l’empresa GironaFibra. La reunió, on els veïns podran exposar els seus dubtes, tindrà lloc al local polivalent, a les 19,30 hores. L’acte informatiu comptarà amb la presència de l’alcaldessa, Maite Selva; el regidor de Noves Tecnologies, Manel Vallès,; el regidor d’Esclanyà, Marià Renat, el regidor d’Obres i Serveis, Jordi Carreras, i del representant de GironaFibra, Estanis Sarquella.

“Era una prioritat de primer ordre, més quan és un servei bàsic”, ha recordat el regidor de Noves Tecnologies, que és qui ha portat les negociacions amb l’empresa gironina, després del fracàs amb les grans companyies “davant la negativa d’aquestes a donar una resposta clara, tant en continguts com en terminis de temps”. Amb el servei de fibra òptica, Vallès assegura que tots els veïns del municipi tindran “un sistema de comunicació eficaç i ràpid”. Un servei que ajudarà també, segons ell, a “millorar la qualitat de vida de tots els veïns”. Sense oblidar la millora que comportarà per a les empreses.

1568759061esclanya00.jpg