Maçanet de la Selva. Aturats i empreses, dues prioritats de Maçanet

El PIL (Punt d’Informació Laboral) de l’Ajuntament de Maçanet de la Selva ha dissenyat dos actes d’informació i formació pel proper dimarts dia 18 de setembre. Una xerrada pels aturats i una activitat adreçada a les empreses pretenen donar una empenta al món laboral en temps de crisi

Al matí, la xerrada Estic a l'atur i no trobo feina; i si em plantejo muntar un negoci? s’adreça als aturats del municipi perquè disposin d’eines amb què poder avaluar la possibilitat de crear el seu projecte econòmic, decisió per a la qual és imprescindible disposar de molta informació. A la xerrada se’ls facilitarà tota aquesta informació i se’ls resoldran tots els dubtes.

A la tarda, una altra activitat s’adreça a les empreses, i tracta sobre la legislació vigent en matèria de protecció de dades que obliga totes les empreses a controlar i protegir la informació de caràcter personal de clients, proveïdors i treballadors El desconeixement d’aquesta normativa és causa de sancions en les inspeccions de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades. L'Ajuntament de Maçanet, en col·laboració amb el Consell Comarcal de la Selva, ha dissenyat un programa perquè les petites empreses del municipi puguin conèixer i adaptar-se a la normativa vigent, que se’ls hi presentarà en aquesta sessió.

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409