Calonge. Més de 10.000 persones omplen Sant Antoni per la Diverbeach

Èxit rotund de la sisena edició de la Diverbeach d’aquest passat divendres. Més de 10.000 persones van desbordar la platja de Sant Antoni per gaudir de la festa amb la que l’Orquestra Di-Versiones acomiada l’estiu al municipi. Donat que cada edició ha anat superant les expectatives i la seva afluència d’assistència va en augment, en aquesta ocasió s’ha celebrat a l’espigó Costa Brava, alhora que permetia garantir més seguretat en dotar-se d’un major espai la festa. La consigna d’aquest any era “fer una marea rosa” i, sens dubte, s’ha assolit l’objectiu.

L’esdeveniment va començar a dos quarts de sis amb un concert del grup Trinomi de Barrets i, seguidament, es va celebrar una masterclass de zumba a càrrec de Las Supre_mas. L’Orquestra Di-Versiones va començar a actuar cap a dos quarts de vuit. Un dels moments més espectaculars va ser quan el cantant del grup calongí, Albert Fort, va pujar al balcó d’un pis ubicat al Passeig i va cantar Boig per tu, amb la multitud encenent la llanterna dels seus mòbils. Després dels Di-Versiones, la festa es va acomiadar amb el DJ Lucky.

Amb aquest acte, la Festa Major de Sant Antoni va donar el tret de sortida, i la seva programació continua aquest dimecres 28 d’agost.

1566896783DSC_6150.JPG
1566896784DSC_6593.JPG