Hostalric. Hostalric homenatja Joan Guitart i roca, alcalde de la vila de 1937 a 1939

L’homenatge s’ha fet coincidint amb el 80è aniversari de la seva mort

En el marc del cicle d’activitats ‘Fent memòria’ s’ha fet un reconeixement institucional a la figura de Joan Guitart i Roca i també en memòria de tots els hostalriquencs víctimes de la guerra civil.

A l’acte va assistir el president del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, que va signar al llibre d’Honor de l’Ajuntament i va tancar els parlaments que es van fer al Centre Cultural Serafí Pitarra, uns parlaments als que també van participar l’alcalde d’Hostalric, Nil Papiol, Anna Reyero, regidora de cultura i tradicions i Francesc Garcia, descendent de Joan Guitart.

A l’acte també van participar tots els regidors i regidores de l'Ajuntament i la Coral Parroquial d’Hostalric que va interpretar l’emotiva sardana Hostalric Palau de Pedra. Al final de l’acte, ja a la Domus Sent Sovi, es va fer un piscolabis en el que van participar nombrosos veïns i veïnes de la vila que van voler donar suport a l’acte de reconeixement.