Blanes. Blanes homenatjarà les atletes que han competit al Campionat d’Europa i la Copa del Món de Twirling

L’Ajuntament de Blanes farà un reconeixement públic a un grup d’atletes blanenques i l’entrenadora, pels èxits aconseguits en la seva participació en dos destacats esdeveniments esportius internacionals. D’una banda, el passat mes de juliol van competir al Campionat d’Europa de Twirling disputat a Mouilleron Le Captif, a França, i de l’altra tot just fa uns dies han tornat a Blanes procedents de la localitat francesa de Limoges, on han participat a la Copa del Món.

En total són 16 atletes i la seva entrenadora, Jessica Ortega, les qui rebran el reconeixement, algunes dels quals per haver competit en tots dos esdeveniments internacionals. En el Campionat d’Europa de Twirling disputat a principis de juliol, vuit esportistes del CT Blanes van ser-hi després que van ser escollides per formar part de la Selecció Espanyola de Twirling, que va aconseguir el bronze front primeres potències com ara França i Itàlia.

Campionat d’Europa i Copa del Món, totes dues competicions a França

A nivell individual, les atletes d’elit blanenques també van conquerir reptes personals molt destacats en la competició europea. D’altra banda, a la Copa del Món celebrada aquest mes d’agost a Limoges també han conquerit distingits reptes, i en aquest sentit Òscar Rico  i Brenda Smith van classificar-se a la primera posició de la categoria junior, aconseguint la medalla d’or.

L’homenatge públic de l’Ajuntament a les joves atletes, que pertanyen al Club Twriling Blanes, tindrà lloc el proper dimarts 20 d’agost a les 5 de la tarda a la Sala de Plens. L’acte l’encapçalarà l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, i el regidor d’Esports, Pere Lopera, acompanyats del president del Club Twirling Blanes, Quique Ortega. També hi seran familiars, amics i altres membres de l’entitat, així com regidors i regidores del consistori que no es voldran perdre l’ocasió de compartir l’esdeveniment.

1565693479Campionat Europeu Twirling - 1.jpg