Móra d'Ebre. Móra d'Ebre aplega cent vint participants a la primera regata social de llagut català Batalla de l'Ebre

ha tingut lloc a Móra d'Ebre la primera regata social Batalla de l’Ebre, organitzada pel Club Nàutic de la població, amb la col·laboració de l'Ajuntament. Ha sigut una activitat recreativa en què s'han donat cita remadors, tripulacions i embarcacions dels clubs nàutics i de rem de l'Ampolla, Badalona (Bétulo), Calafell, Tarragona i Móra d'Ebre, amb 120 persones inscrites. L’objectiu de la trobada ha sigut promocionar l’esport del rem i donar a conèixer les tradicions fluvials de Móra d'Ebre, especialment les muletes.

S'han celebrat regates de llagut català entre els participants a la trobada amb el resultat següent:

1r classificat: Reial Club Nàutic de Tarragona2n classificat: Club Nàutic Móra d'Ebre 3 (infantils)3r classificat: Club Bétulo (Badalona)4t classificat: Rem Cambrils 15è classificat: Club Nàutic Móra d'Ebre 2 (femení)6è classificat: Club Nàutic Móra d'Ebre 1 (veterans)7è classificat: Club Nàutic Calafell8è classificat: Rem Cambrils 28è Classificat: Club Nàutic l'Ampolla

Després del repartiment de premis, a càrrec de la regidora d'Esports de l'Ajuntament, Maria Rodríguez, s'ha celebrat haurà un dinar de germanor a les instal·lacions del club, amb sorteig de lots de productes de la Ribera d'Ebre entre els assistents, donats per establiments i empreses de Móra i comarca.

La trobada ha finalitzat amb regades i demostracions de muletes.

1565577786DSC_2538.JPG