Platja d'Aro.FiraFan 2019

Setena edició consecutiva de Firafan Platja d’Aro (web), diumenge 11 d’agost (11-21 h) al Palau d’Esports i Congressos. Una original fira de col·leccionisme, d’entrada gratuïta, de productes relacionats amb el cinema i les sèries de televisió i d’animació; el còmic, la literatura fantàstica i de ciència ficció; la música i els videojocs, i tot el marxandatge relacionat que envolta aquests mons -joguines, figures, peces de roba, pòsters, il·lustracions o objectes de culte i disseny-. Organitza l’entitat local Associació Arocinema amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro · www.arocinema.com

La gran novetat d’enguany és la presentació de Frida Fan, la nova mascota de la fira: un personatge femení amb cap de calavera i passió per la cultura popular. La mostra ocuparà tota la pista central del pavelló esportiu amb 32 estands i 170 metres lineals d’exposició de joguina clàssica i retor, de musica (vinil), funko pop, món japonès i Manga, Playmobil, videojoc, jocs de taula, còmic i literatura, samarretes i adhesius i productes de disseny. També  dos tallers gratuïts de dibuix Manga per als més petits a càrrec de Marisa Martínez, espais de dinamització de jocs de taula i de videojocs clàssics per a públic de totes les edats, i els autors locals Pawel i Musclu (Lápices Muswel) presentaran la seva tercera novel·la gràfica Musweleana, en un estand on es podrà comprar el volum i conversar amb ells.

FiraFan s’ha consolidat com una mostra de referència per a tots els amants de la cultura popular i que es vulguin retrobar amb records d’infància com són Star Wars, Les Tortugues Ninja, Màsters de l’Univers, Bola de Drac, Arale, Hot Wheels, PEZ, GIJOE, Playmobil, Lego, Els Barrufets, Tente, Airgam Boys o Mazinger Z entre d’altres; o jugar a clàssics de les consoles; entrar al fantàstic món dels jocs de taula; comprar vinils d’ahir i d’avui de soul, rock’n’roll, funk, pop o blues; adquirir les últimes novetats de còmic o trobar vells clàssic... en resum, fer un viatge al passat per retrobar-se amb tot clàssics de tota la vida i descobrir algunes novetats o peces de col·leccionisme úniques.

1565350829FiraFan2019.jpg