Platja d'Aro. Exposició de Manel Anoro al Castell de Benedormiens

Exposició de Manel Anoro (web) a les sales d’art del Castell de Benedormiens de Castell d’Aro, del 10 d’agost al 15 de setembre sota el títol Perseguir la bellesa mirada (pdf) amb una quarantena d’obres, sobretot olis sobre tela i aquarel·les sobre paper, però també algunes reproduccions digitals. La mostra és la quarta de l’any al castell i forma part del cicle anual d’exposicions al municipi, que s’estén alhora al Parc dels Estanys i a la Masia Bas de Platja d’Aro. La inauguració és dissabte vinent 10 d’agost (20 h), moment en què també es presentarà el catàleg commemoratiu editat pel consistori.

D’ençà de l’any 1984 l’artista ha protagonitzat múltiples exposicions individuals a ciutats d’arreu: Barcelona, Ciutadella, Alaior, Vilanova i la Geltrú, Olot, Madrid, Calafell, Pollença, Girona, Figueres, o Mèxic; però també al Japó, Àustria, Bèlgica, Hong Kong, Andorra i especialment als Estats Units (San Francisco, Nova York, Chicago, Miami, Seattle, Los Angeles, Carmel o Santa Helena).

La mostra està organitzada per la regidoria de Cultura de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro i se’n pot gaudir amb accés lliure de dimarts a divendres (18-21 h) i els caps de setmana i festius (11-13 h i 18-21 h). Simultàniament, es pot visitar, a la planta superior del castell, un espai expositiu permanent amb una selecció del Fons Municipal d’Art, amb obres que donen testimoni dels artistes que hi han fet estada durant gairebé quatre dècades de trajectòria.

L’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro ha programat una desena d’exposicions per a aquest any 2019, la majoria vinculades a les arts plàstiques i dues a la cultura popular. Actualment, i fins al 2 de febrer de 2020 el Parc dels Estanys és escenari de la mostra d’escultures de gran format de Marzo-Mart (pdf). La programació d’estiu es completa a la Masia Bas que fins al 29 de setembre acull la proposta Mira’m, retrats a la col·lecció ”la Caixa” d’art contemporani.