Begur. Joan Dausà triomfa a Begur davant de més de 500 persones

El cantant i compositor català Joan Dausà va triomfar ahir a Begur davant de més de 500 persones, que van acabar aixecant-se de les seves cadires per gaudir de les seves cançons, durant la seva actuació al pati de les Escoles Velles, dins dels concerts del XLII Festival de Música de Begur. Dausà va fer un repàs del seu darrer treball discogràfic, “Ara som gegants”, sense oblidar la peça “Una altra manera de fer”, creada per a la segona part de l’anunci d’Estrella Damm, “Amants”, on es vol conscienciar de la necessitat de protegir el nostre mar, el Mediterrani.

Dausà també va fer un repàs dels temes més importants de la seva discografia, com ara “Reis del món” i “Que plogui”, que formen part de dues pel·lícules. Sense oblidar la composició dedicada als presos polítics, “No pots tancar-nos a tots”. El cantant va acabar el concert amb les obres més enèrgiques: “Tot anirà bé”, “Jo mai mai” i, per tancar, “La gran eufòria”.

El Festival de Música de Begur aplega, fins al 24 d’agost, espectacles en diferents espais del municipi, destacant com a novetat d’enguany la plaça de la Vila de Begur. A part de Joan Dausà, actuaran també, entre d’altres, David Busquets, los Mambo Jambo i Duquende  i Chicuelo. Abans ja ho han fet Jofre Bardagí i la banda gironina Bufant Fort, que va fer la inauguració el passat dissabte. El festival begurenc, un dels grans clàssics de l’estiu a la Costa Brava, està organitzat per l’Ajuntament i produït per RGB.

“La seva filosofia és oferir un festival proper i divers”, afirmen els seus promotors, que afegeixen: “concerts de qualitat, però alhora assequibles per a un gran públic, així com una diversitat d’estils que aquest any van des del soul a la cançó o el pop, passant pel flamenc i altres ritmes. Una programació adreçada a la gent de Begur i als seus estiuejants, tant habituals com ocasionals, però amb voluntat d’aportar un valor afegit a l’oferta cultural i ser també un element de promoció del municipi”.

1564853959dausa01.jpg
1564853960dausa02.jpg