Begur. El cantant de Glaucs, Jofre Bardagí, actua demà a Esclanyà, dins del Festival de Begur

El cantant del grup sorgit a Begur Glaucs, Jofre Bardagí, actua demà dimecres, a les 19,39 hores, al nucli antic d’Esclanyà, dins del programa del Festival de Música de Begur, que arriba a la XLII edició. Bardagí, considerada una de les veus més carismàtiques del panorama musical català, oferirà, acompanyat per la seva guitarra, un concert íntim, on oferirà versions mítiques de la història del pop/rock d’artistes com The Beatles, David Bowie, Elvis Costello, Radiohead o Cyndi Lauper. El concert és gratuït i les cadires estan sense numerar.

El Festival de Música de Begur va començar dissabte passat, tot i la pluja, amb la cercavila musicalitzada de la banda de carrer gironina Bufant Fort, amb sortida del Castell. Però la pluja va impedir l’actuació del primer concert, que estava previst pel mateix dissabte a la nit, del grup Morgan. El grup tenia previst presentar el seu darrer treball discogràfic, “Air”.

El Festival de Música de Begur aplega, fins al 24 d’agost, una desena d’espectacles en diferents espais del municipi, destacant com a novetat d’enguany la plaça de la Vila de Begur. A part de Bardagí, actuaran també, entre d’altres, Joan Dausà, David Busquets, los Mambo Jambo i Duquende  i Chicuelo. El festival, un dels grans clàssics de l’estiu a la Costa Brava, està organitzat per l’Ajuntament de Begur i produït per RGB.
“La seva filosofia és oferir un festival proper i divers”, afirmen els seus promotors, que afegeixen: “concerts de qualitat, però alhora assequibles per a un gran públic, així com una diversitat d’estils que aquest any van des del soul a la cançó o el pop, passant pel flamenc i altres ritmes. Una programació adreçada a la gent de Begur i als seus estiuejants, tant habituals com ocasionals, però amb voluntat d’aportar un valor afegit a l’oferta cultural i ser també un element de promoció del municipi”.

1564503641festivalmusicajofrebardagi.jpg