Calonge. Pol Freixas es proclama campió de l'Open Tennis Vila de Calonge

El tenista Pol Freixas s'ha proclamat avui campió de l'Open Tennis Vila de Calonge, que ha celebrat la final aquest matí. Freixas s'ha imposat a Carlos Vidal, segon classificat d'aquest torneig. L'Open Tennis Vila de Calonge ha comptat enguany amb 20 participants i va començar el dia 22 de juliol. Aquesta competició arribava enguany a la tretzena edició consolidada com un clàssic d'estiu, i inclòs en el circuit Girona d'oberts. El president de l'entitat, Ferran Giménez, acompanyat de l'alcalde de Calonge i Sant Antoni, Miquel Bell-lloch, i del regidor d'esports, Salvador Miquel, han participat a l'entrega de premis d'aquest matí.

El Club de Tennis Calonge va néixer com a entitat esportiva, el dia 29 de gener de 1974. Els seus fundadors van ser un grup d’amics que van unir-se per adquirir uns terrenys situats al costat de la zona esportiva de Calonge (d’uns 20000 m.2), i van fundar un club social i esportiu on poder reunir-se i practicar l’esport.

Pel club hi han passat jugadors del prestigi dels germans Sánchez Vicario, Carlos Costa, Francesc Roig i Tommy Robredo. L’any 2006 neix l’“OPEN VILA DE CALONGE” que s’ha celebrat anualment a l’estiu, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, i que aplega tennistes masculins i femenins situats entre els 200 primers classificats en el rànquing de la Federació Espanyola de Tennis.

1564327565DSC_1693.JPG