Platja d'Aro. Vall d'Aro Run Series 2019

Cinquena edició consecutiva de la Vall d’Aro Run Series (web), una proposta que combina la pràctica esportiva amb la descoberta de l’entorn natural de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, amb un circuit de tres curses de perfil tècnic similars que transcorren a través de boscos i espais muntanyosos o de la façana marítima del municipi poc concorreguts: Lineal del Camí de Ronda (diumenge 28 de juliol), Nocturna de Castell d’Aro (dissabte 31 d’agost) i Clàssica de Platja d’Aro (diumenge 22 de setembre). Les dues darreres incorporen enguany la doble possibilitat de marxa popular o cursa tècnica, amb horaris d’inici diferenciats.

Una iniciativa de la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro i de tempsXcurses, que agrupa, des de l’any 2015, diverses marxes que ja existien i d’altres de nova creació. Hom pot participar a totes o només una o dues de les curses, i és oberta tant a esportistes d’alt nivell com a afeccionats que vulguin gaudir-ne des d’una vessant més popular. Inscripcions limitades a un màxim de 150 persones a la primera i 400 persones.

Inscripcions anticipades en línia al lloc web de tempsXcurses (fins al divendres abans del dia de cada prova) o bé presencialment a la botiga Decathlon Platja d’Aro el dia abans de cada cursa (18 -20 h). També es poden fer, si hi ha places disponibles, el mateix dia de la cursa, des d’una hora fins a 15 minuts abans de l’inici (amb un recàrrec de 3 euros sobre els 12-15 euros del preu d’anticipada). També hi ha la possibilitat de fer una inscripció conjunta per a les tres curses (35 euros). La recollida de dorsals també és el dia anterior a Decathlon Platja d’Aro (18-20 h) o el mateix dia de cada cursa al punt de sortida, presentant el comprovant de pagament.