Begur. Una caminada nocturna enceta demà els actes programats de la festa d’Esclanyà

La caminada nocturna d’Esclanyà, a Begur, encetarà demà dissabte l’inici del programa de la festa major d’Esclanyà. La sortida, que organitza la Comissió de Festes d’Esclanyà, tindrà lloc a les 21 hores des del local polivalent per anar fins a la platja de Tamariu. El recorregut, 5 quilòmetres d’anada i 5 de tornada, passa per diferents camins i boscos. Es recomana als participants a portar-se el sopar, llanterna i tovallola. Per a tots els assistents a l’acte hi haurà cremat i cava gratuït.

La festa d’Esclanyà seguirà divendres vinent, 2 d’agost, amb un espectacle de màgia, a càrrec de Fèlix Brunet. L’espectacle començarà a les 10 de la nit. Les entrades, a 5 euros, es poden aconseguir en venda anticipada a l’Oficina de Turisme de Begur i al Local Polivalent d’Esclanyà.

Al dia següent, dissabte, a partir de les 9 hores, s’iniciarà , abans la IV edició de la jornada esportiva d’Esclanyà, amb dues sessions d’spinning i una de zumba. La jornada esportiva serà solidària, destinant la inscripció, que és de 5 euros, a benefici de l’Oncolliga. La primera sessió d’spinning anirà a càrrec de Nando Garcia i Leila Martínez i la segona, que començarà a les 10 del matí, amb Juan Carlos Prieto i Raúl Rubio. La sessió de zumba, que començarà a les 11 del matí, la dirigirà Mari Carmen Tejada. A més, dissabte a la tarda hi haurà la festa infantil, a partir de les 5 de la tarda, amb escuma i xocolata amb el conjunt Set de So. Dissabte es clourà amb la festa jove amb les actuacions dels grups Gertrudis i Festucs, a més del discjòquei Kharloss Selektah.

Diumenge, el programa festiu començarà a les 12 del migdia amb la missa solemne amb acompanyament de la cobla La Principal de Porqueres. En acabar l’ofici, la cobla oferirà mitja audició de sardanes a la plaça. La festa continuarà a les 20 hores amb el concert de festa major i, a partir de les 22,30 hores, amb el ball de fi de festa. Les dues actuacions musicals aniran novament a càrrec de l’orquestra Els Montgríns. Tots els actes festius es fan al Local Polivalent, a excepció de la missa i les sardanes.

1564148795caminada.jpg