Lloret de Mar. Lloret Turisme participa en una gira itinerant al Regne Unit de la mà de Jet2Holidays

Lloret Turisme s’ha desplaçat aquesta setmana fins al Regne Unit per participar en una gira itinerant organitzada per l’operador britànic Jet2Holidays especialitzat en la venda de paquets turístics.

L’acció ha permès a Lloret de Mar, que en aquesta ocasió es trobava acompanyat del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona, dur a terme un seguit de presentacions a una setantena d’agents de viatges que programen habitualment la destinació a Harrogate i a les oficines centrals que l’operador té a Leeds, que també inclouen el seu centre d’atenció telefònica.

La participació de Lloret Turisme en la gira itinerant es troba emmarcada dins l’acord promocional que enguany l’entitat ha signat amb l’operador britànic i ha donat l’oportunitat de presentar als professionals de Jet2Holidays tota l’oferta turística de Lloret de Mar així com les novetats dutes a terme en els últims mesos a la destinació tant pel sector públic com pel privat.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme: “L’any passat el mercat britànic va escalar una posició i es va situar com el tercer mercat més important per a Lloret de Mar, només superat pel mercat nacional i el francès, per la qual cosa enguany hem considerat interessant apostar per desenvolupar-hi diferents accions promocionals amb l’objectiu de seguir potenciant les reserves procedents del Regne Unit. Avalats per l’opinió del sector, hem tancat un acord amb Jet2Holidays que ens ha permès dur a terme aquesta gira itinerant i una campanya digital de màrqueting”.

La campanya de màrqueting digital es va desenvolupar durant els mesos de març, abril i maig, i va incloure posts a xarxes socials amb més de 6.000.000 d’impressions i l’enviament d’un butlletí electrònic a més de 3.000 agents i a 75.000 clients finals. En total més de 4.900 passatgers van reservar a la destinació fruit d’aquesta col·laboració, un 18% més que en el mateix període que l’any anterior.

Respecte a la satisfacció que els visitants britànics tenen respecte a Lloret de Mar, Keegan afegeix: “Hem detectat a la plataforma d’intel·ligència turística desenvolupada per Mabrian Technologies que entre els nostres mercats internacionals, el públic britànic destaca pel seu interès en el producte cultural. Així doncs, hem aprofitat les visites i la campanya digital per actualitzar la imatge que els agents i els turistes tenen de Lloret de Mar i explicar-los el nostre patrimoni cultural, destacant espais com els Jardins de Santa Clotilde, i mantenir-los al dia sobre les inversions privades que diferents establiments han dut a terme últimament per renovar les seves instal·lacions”.

Jet2 s’ha convertit en els últims anys en un dels principals operadors turístics del Regne Unit. El grup disposa de l’aerolínia Jet2.com, la qual ha estat distingida per segon any consecutiu com a millor aerolínia de baix cost d’Europa en els premis Choice Awards de TripAdvisor. Actualment Jet2.com ofereix nou connexions directes amb l’aeroport de Girona Costa Brava i vint vols setmanals durant la temporada d’estiu.

L’any passat més de 13.000 clients van contractar les seves vacances a Lloret de Mar a través de Jet2Holidays dels quals més del 55% eren famílies. A hores d’ara, aquest 2019 ja s’ha superat aquesta xifra de reserves i enguany l’operador espera arribar als 14.000 clients amb estada a Lloret de Mar. Per al proper any l’empresa preveu mantenir la mateixa capacitat de places, vols i freqüències que ha posat a la venda aquest any.