Platja d'Aro. Festival de Guitarra Girona Costa Brava 2019

La marca Estereofònics, aplega des de l’any 2015 totes les activitats musicals d’estiu a Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró i ha esdevingut un Festival de festivals que es caracteritza per la gratuïtat de la gran majoria de les actuacions i per la varietat d’estils del programa de concerts; des del jazz al surf, passant pel rock’n’roll o la música de cambra (web). És per això que també integra en el seu calendari els tres concerts del Festival de Guitarra de Girona-Costa Brava que acull aquest estiu el municipi (web).

El primer és dissabte 27 de juliol (21 h) a l’Església de Fanals de Platja d’Aro (12 euros) a càrrec d’Enrique Muñoz que hi presenta la proposa Latino, un veritable viatge des de la música espanyola fins a la música llatinoamericana. El segon, dissabte 10 d’agost (21h) també a l’Església de Fanals (12 euros) amb Marcel Torres & Edgar Massegú amb Sons mediterranis: una aventura artística de sons mediterranis amb guitarra d’avet.

Darrerament, dissabte 17 d’agost (21.30 h) a l’església parroquial de Santa Maria de Platja d’Aro, hi actuarà Federicio d’Atellis, acompanyat d’un artista convidat, en un concert gratuït emmarcat en la Festa Major de Platja d’Aro 2019 per interpretar Músiques argentines: tango i folklore argentí que proposa un recorregut geogràfic pel país amb els seus diferents gèneres i ritmes.

Estereofònics proposa una vuitantena de concerts en només quatre mesos, i en encara estan vigents o fer celebrar-se: 22è Festival Nits de Jazz a Platja d’Aro (divendres del 28 juny al 30 d’agost), Cicle de sardanes i havaneres (del 6 de juliol al 6 de setembre), 22è Festival Internacional de Música de S’Agaró (del 20 de juliol al 21 de setembre), Festa Major de Platja d’Aro (del 14 al 18 d’agost), Festa Major de Castell d’Aro (del 6 al 10 de setembre) i 8è FestiSurf Costa Brava (dissabte 21 de setembre).