Begur. Els grups musicals Gertrudis i Festucs actuen a la festa major d’Esclanyà

Els grups musicals Gertrudis, de la Garriga (Vallès Oriental), i Festucs, de Palafrugell, actuen a la festa jove de la festa major d’Esclanyà, a Begur. El concert de les dues formacions tindrà lloc el dissabte 3 d’agost, a partir de les 11 de la nit, al Local Polivalent. A més, la festa jove es clourà amb l’actuació del discjòquei Kharloss Selektah. Gertrudis, que es va consolidar el 2004 amb el disc “Teta” ofereix un estil musical de rumba catalana, mentre Festucs, que es va crear el 2014, ofereix un estil musical que combina reggae, ska,rumba i rock.

La festa major, que organitza la Comissió de Festes Esclanyà amb el patrocini de l’Ajuntament i el Consell Municipal, començarà el dia abans divendres, amb un espectacle de màgia, a càrrec de Fèlix Brunet. L’espectacle començarà a les 10 de la nit. Les entrades, a 5 euros, es poden aconseguir en venda anticipada a l’Oficina de Turisme de Begur i al Local Polivalent d’Esclanyà.

Dissabte, abans de la festa jove, hi ha programades diverses activitats. A les 9 del matí s’iniciarà la IV edició de la jornada esportiva d’Esclanyà, amb dues sessions d’spinning i una de zumba. La jornada esportiva serà solidària, destinant la inscripció, que és de 5 euros, a benefici de l’Oncolliga. La primera sessió d’spinning anirà a càrrec de Nando Garcia i Leila Martínez i la segona, que començarà a les 10 del matí, amb Juan Carlos Prieto i Raúl Rubio. La sessió de zumba, que començarà a les 11 del matí, la dirigirà Mari Carmen Tejada. A més, dissabte a la tarda hi haurà la festa infantil, a partir de les 5 de la tarda, amb escuma i xocolata amb el conjunt Set de So.

Diumenge, el programa festiu començarà a les 12 del migdia amb la missa solemne amb acompanyament de la cobla La Principal de Porqueres. En acabar l’ofici, la cobla oferirà mitja audició de sardanes a la plaça. La festa continuarà a les 20 hores amb el concert de festa major i, a partir de les 22,30 hores, amb el ball de fi de festa. Les dues actuacions musicals aniran novament a càrrec de l’orquestra Els Montgríns. Tots els actes festius es fan al Local Polivalent, a excepció de la missa i les sardanes.

1564019031festucs.jpg
1564019031gertrudis.jpg