Sant Gregori. Nota premsa 3a Cursa de la Dona de Muntanya

Aquesta nova edició es celebrarà a Sant Gregori el proper 1 de setembre i espera consolidar-se com un festival de l’esport femení superant la participació de l'any passat. El projecte nascut de l’equip Les Nenes Trail i l’equip Corro x Tu té per objectiu recaptar fons per a la Fundació Oncolliga de Girona i aportar una experiència esportiva diferent a totes les participants que prenguin la sortida i completin un dels dos recorreguts previstos per l'entorn natural de Sant Gregori.

L'Ajuntament de Sant Gregori dona suport en les tasques d'organització.

Dels dos recorreguts un és més fàcil, 6 km, molt assequible per a tothom i un de més llarg amb cim a Sant Grau, de 14 km, ambdós circuits pensats per buscar la màxima participació. La sortida serà conjunta a les 9 del matí des de la zona de la Pineda.

Totes les participants rebran una bossa de la corredora amb diferents obsequis i una samarreta exclusiva de la cursa. Les inscripcions ja estan obertes a través de la pàgina web oficial www.cursadeladonatrail.com i es compta amb diversos col·laboradors que aporten i fan possible aquest projecte esportiu i solidari.

També es podran formalitzar inscripcions el mateix dia però es recomana fer-ho de forma anticipada.

Durant la jornada també s’ha previst que els acompanyants i les esportistes puguin gaudir de la piscina municipal de Sant Gregori, o puguin fer diverses activitats als inflables, master class de zumba o visitar els estands dels col·laboradors.

156401903020190716_134445.jpg