Altafulla. Més de 40 joves de la zona TRAC participen en la sortida a l'Aquopolis

Un total de 46 joves dels municipis de Torredembarra, Roda de Berà, La Riera de Gaià, Altafulla i Creixell van participar el passat 11 de juliol en la sortida a l’Aquopolis que organitzen els corresponents ajuntaments des de les regidories de joventut.

Aquesta sortida és una aposta anual del projecte de dinamització compartit “Propera parada...” que afavoreix la interrelació dels més joves de la zona, ja que permet la participació dels nois i noies a partir dels 11 anys. A banda d’oferir alternatives d’oci saludable, permet anar motivant a les noves generacions a participar dels projectes del seus municipis i conèixer els seus Punts d’Informació Juvenil.

La sortida està emmarcada dintre dels respectius Plans Anuals de Joventut dels cinc municipis i el Consell Comarcal del Tarragonès, en el context d’un treball en xarxa interinstitucional que es du a terme des de l’any 2009.

Aquesta experiència refrescant ha estat valorada molt positivament per totes les persones participants i s’espera que continuï sent així per a les properes convocatòries.

Per a més informació, podeu adreçar-se al PIJ d’Altafulla, a l’Era de l’Esteve, carrer de les Bruixes, s/n, de dilluns a divendres, de 17 a 19h; i al correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

1563815091Aquopolis_TRAC_2019.jpg