Sant Gregori. Festa Major de Sant Gregori

Durant els dies 19, 20, 21 i 22 de juliol, el poble de Sant Gregori celebra la Festa Major, una festa amb una programació oberta i per a tots els públics consolidada com a sinònim de diversió i participació.

L’escenari principal de l’envelat de la Pineda tindrà dues nits de concerts, divendres i dissabte, amb l'Orquestra Montecarlo, Banda Neon, La Orquestra Di-Versiones i WASA.El diumenge a la tarda serà el torn del Gran Concert i Ball de Festa Major amb l’Orquestra La Selvatana, una formació molt reconeguda al territori gironí. I el dilluns es tancaran els actes amb el concert de la cantant Mireïa.A més a més, durant els quatre dies es podran trobar activitats de tot tipus i en diferents franges horàries: esportives, culturals, juvenils o socials organitzades directament per la Comissió de Festes de Sant Gregori, per l’Ajuntament de Sant Gregori o per entitats del municipi que col·laboren activament en la Festa Major.

Destacar dins la programació les diverses activitats familiars, com la festa holi, jocs gegants, festa de l'escuma, inflables aquàtics i animació infantil.

Una de les activitats estrella també és la gimcana rural, que el dissabte a la tarda arribarà a la 10a edició. Es tracta d’un circuit de proves on diferents equips han de superar els divertits i entretinguts obstacles, tot un espectacle per al públic assistent.

Tota la programació està disponible a la pàgina web municipal www.santgregori.cat

El cartell de la Festa Major de Sant Gregori 2019 ha estat escollit a través d’un concurs de dibuix entre alumnes de l’Escola Agustí Gifre. El dibuix guanyador ha estat el de Laura Nadal Ramos i es pot trobar a la portada del programa. #fmsantgregori #santgregori

156339074220190716_200143.jpg