Platja d'Aro. Programa d’activitats Estiueja a la Biblio! 2019

La Biblioteca Mercè Rodoreda de Castell-Platja d’Aro (web) proposa per a aquest estiu de 2019 un ampli ventall d’activitats infantils i familiars gratuïtes a l’entorn del programa Estiueja a la Biblio! (pdf) amb sessions de contes, tallers creatius, jocs i un programa de promoció de la lectura. Totes les iniciatives són gratuïtes i converteixen l’equipament en un centre de dinamització cultural, més enllà dels serveis clàssics d’una biblioteca.

El projecte Llegir té premi! proposa als infants i joves de 4 a 13 anys fer-se el Carnet lector, escollir algun dels llibres, contes o còmics del fons de la biblioteca, omplir una fixa de lectura dipositar-la a una urna i participar en el sorteig de diversos de regals i obsequis (jocs de platja i una càmera tipus Polaroid) els dijous 25 de juliol, 22 i 29 d’agost (18 h). Dimarts de conte amb diverses sessions de contes diversificades per edats: Biblionadons (fins a 3 anys) 16, 30 de juliol i 13 d’agost (11 h); i L’Hora del Conte (a partir de 4 anys) a les 18.30 h: 23 de juliol, 6 i 20 d’agost (11 h).

Dimecres interactius per gaudir en família (places limitades, inscripció prèvia · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ) a les 18.30 h: 24 de juliol i 21 d’agost Jocs de taula (a partir de 6 anys), 31 de juliol Taller de Lego Robotix (a partir de 8 anys); i 7 d’agost el joc de detectius El cas de l’amnèsic (a partir de 10 anys). Dijous de taller (places limitades, inscripció prèvia · Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. ) a les 18.30 h: 18 de juliol Cistelles de cartró; 25 de juliol Modelm!; 8 d’agost Cavallets de pal; 22 d’agost Joiers; i 29 d’agost Flotadors d’unicorn de plastilina.