Altafulla. La Festa de la Mare de Déu del Carme arriba aquest dimarts al Barri Marítim d'Altafulla

La Festa de la Mare de Déu del Carme, patrona dels pescadors i mariners, arriba aquest dimarts 16 de juliol al Barri Marítim d’Altafulla. Es tracta d’un dels actes més solemnes del calendari d’estiu i que es desenvolupa principalment a Baix a Mar.

La Mare de Déu arribarà en barca a la platja d’Altafulla –davant el Club Marítim- cap a les 20h, després de sortir del Port de Torredembarra. Un cop allí, se celebrarà la tradicional missa marinera, i cap a les 20:30h, s’iniciarà la solemne processó cap a l’església de Santa Maria.

En el temple tindrà lloc el cant de la Salve i la imposició d’escapularis, i el grup Balandra, de Reus, oferirà la tradicional cantada d’Havaneres, acompanyat de rom cremat. Els actes estan organitzats per la Parròquia de Sant Martí, i hi col·laboren el Club Marítim d’Altafulla i l’Ajuntament.

1563371397vergedelcarme2018 021.JPG